loading...
Kaghaze sefid

writer بازدید : 17 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

عادت بد من

 

 

 

نمیدونم چرا بعضی وقتا به سرم میزنه یه کاری رو شروع کنم

یه کاری که به نظرم آخرش جالبه یا حداقل به نتیجه میرسه

اما همین که شروع میکنم به انجامش

هوس اون کار از سرم میفته

انگار همیشه باید تو حسرت کارایی که دلم میخواد بکنم بمونم تا برام جذاب بمونن

نه اینکه وقتی شروعشون میکنم

هنوز چیزی نگذشته دلسرد میشم و

حتی گاهی اوقات به نفرتم ختم میشه

راستیتش هنوز دانشمندام دلیل روشن و قانع کننده ای براش پیدا نکردن

ولی من همچنان امید دارم این عادت یا به اصطلاح مرض از سرم بیفته

 

پ.ن : این نوشته یکم لوس شده خوشم نمیاد ازش ولی یه واقعیتی بود که خواستم عارض بشم به قول بعضیا نکته ظریف که البته بعدها به کار میاد.

 

امضا

writer

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط armin در تاریخ 1392/04/18 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

سلام,ممنون که بهم سر زدین,آهنگ احمد سعیدی به نام دیوونتم زیاد

اینم آدرسش

http://maleonly.rozblog.com/post/252

شکلک
پاسخ : سلام
دانلود شد
سپاس


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Hi, I'm a writer Everything you read here is my own handwritten My writing of dreams and fantasy closer to reality If you do not like my world You dont have to walk in my world and Read it ..... سلام من یک نویسنده ام هر چی اینجا می خونید دست نوشته های خودمه نوشته هام از خیال و توهم و نزدیک به واقعیته اگر از دنیای من خوشت نمیاد مجبور نیستی در دنیای من قدم بزنی و بخونیش ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 279